چیئرمین سینیٹ نے نہال ہاشمی کا استعفیٰ نامنظور کردیا

اسلام آباد: چیئرمین سینیٹ میاں رضا ربانی نے مسلم لیگ (ن) کے سینیٹر نہال ہاشمی کی درخواست پر ان کا استعفٰی نامنظور کردیا ہے۔ سینیٹ کے اجلاس کے آغازپرچیرمین میاں رضا ربانی نے نہال ہاشمی کے استعفے سے متعلق رولنگ دیتے ہوئے کہا کہ نہال ہاشمی نے سیکرٹری سینیٹ کے دفتر میں آکر اپنا استعفیٰ پیش کیا، سیکرٹری سینیٹ نے بتایا کہ سینیٹر نے استعفیٰ دیگر افراد کے ہمراہ جمع کرایا، مجھے یکم جون کو آرڈر جاری کرنے کی فائل دی گئی، میں نے نہال ہاشمی کو 5 جون کو اپنے چیمبر میں یہ دیکھنے کے لیے طلب کیا کہ کیا ان کا استعفیٰ رضاکارانہ اور اس پر دستخط اصل ہیں۔

چیرمین سینیٹ نے رولنگ دی کہ نہال ہاشمی نے 6 جون کو میرے چیمبرمیں آکر درخواست دی اور زبانی بھی کہا کہ وہ اپنا استعفیٰ واپس لینا چاہتے ہیں، جس پر نہال ہاشمی کی استعفیٰٗ واپس لینے کی درخواست منظور کرلی گئی، جب تک کوئی رکن پارلیمنٹ چیئرمین کے سامنے ذاتی طورپرحاضر ہو کر اپنے استعفے کی تصدیق نہیں کرتا تو استعفیٰ منظور نہیں ہو سکتا۔

واضح رہے کہ متنازع تقریرمنظرعام پر آنے کے بعد حکومت نے نہال ہاشمی کی پارٹی رکنیت معطل کرتے ہوئے انہیں سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ دینےکی ہدایت کی تھی ، جس پر نہال ہاشمی نے اپنا استعفیٰ سینیٹ میں جمع کرادیا تھا تاہم بعد میں انہوں نے اپنا استعفیٰ واپس لینےکی درخواست کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں

پارلیمانی, نظام میں بہت, سمجھوتے کرنا, پڑتے ہیں

پارلیمانی نظام میں بہت سمجھوتے کرنا پڑتے ہیں

اسلام آباد: مؤثر حکومت کے لیے اہل لوگوں کو حکومت میں شامل کرنے کا اختیار …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے