رمضان میں ہرصورت صارفین کوبجلی فراہمی کے اقدامات کیے جائیں، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم نواز شریف نے لوڈ شیڈنگ مینجمنٹ پرعدم اطمینان کا اظہارکرتے ہوئے ہدایت کی کہ رمضان المبارک میں ہرصورت صارفین کوبجلی فراہمی کے اقدامات کیے جائیں۔ تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وزیراعظم نوازشریف کی زیرصدارت کابینہ کی توانائی کمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف، احسن اقبال، مریم اورنگزیب ، اسحاق ڈار، خواجہ آصف، شاہد خاقان عباسی شریک تھے۔

اجلاس کے دوران وزیراعظم نوازشریف کو پاور پلانٹ کی پیداواربڑھانے اورنئے منصوبوں پربریفنگ دی گئی جب کہ ستمبر2018 تک طلب اوررسد کا جامع نظام بنانے کے لئے بین الوزارتی کمیٹی کی رپورٹ بھی پیش کی گئی۔ اجلاس کے دوران کابینہ نے توانائی کمیٹی کی ایل این جی  کے 1200 میگاواٹ کا نیا منصوبہ لگانے کی منظوری دے دی۔

اجلاس میں وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ مستقبل میں توانائی ضروریات کوپورا کرنے کے لیے مربوط نظام تشکیل دیا جائے اوروزارت پانی و بجلی 2023 تک بجلی کی طلب اوررسد کی تجریہ رپورٹ تیارکرے۔ وزیراعظم نوازشریف نے لوڈ شیڈنگ مینجمنٹ پرعدم اطمینان کا اظہارکرتے ہوئے ہدایت کی کہ رمضان المبارک میں ہرصورت صارفین کوبجلی فراہمی کے اقدامات کیے جائیں، پاورپلانٹس کی مرمت اوردیکھ بھال کا کام بروقت مکمل کیا جائے جب کہ رمضان المبارک میں مرمتی کاموں کے نام پرکوئی پاورپلانٹ شٹ ڈاؤن نہ کیا جائے۔

وزیراعظم نے متعلقہ حکام کومزید ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ بجلی کی طلب اوررسد برابرکرنے کے لیے مزید متحرک ہوجائیں جب کہ انہوں نے متعلقہ اتھارٹیزکی جانب سے حکمت عملی بناتے ہوئے کئی معاملات کو نظراندازکرنے پر افسوس کا اظہاربھی کیا۔

یہ بھی پڑھیں

ایف بی آر, كی جانب سے, نوٹیفکیشن, بھی جاری, کردیا گیا

ایف بی آر كی جانب سے نوٹیفکیشن بھی جاری کردیا گیا

اسلام آباد: بینكوں كو یومیہ پچاس ہزار روپے سے زائد اور ایک ماہ میں دس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے