مجھے لگتا ہے کہ معزز عدلیہ کو نوٹس لینا چاہیے

مجھے لگتا ہے کہ معزز عدلیہ کو نوٹس لینا چاہیے

لندن: نواز شریف نے کراچی میں اپنے داماد کیپٹن ریٹائرڈ محمد صفدر کو مشکوک حالات میں گرفتار کیے جانے کے چند دن بعد عدلیہ سے معاملے کا نوٹس لینے کی اپیل

نواز شریف نے کراچی میں اپنے داماد کیپٹن ریٹائرڈ محمد صفدر کو مشکوک حالات میں گرفتار کیے جانے کے چند دن بعد عدلیہ سے معاملے کا نوٹس لینے کی اپیل
ٹائیگر فورس کنونشن میں ایک دھواں دھار تقریر میں کہا تھا کہ نواز شریف کو پاکستان واپس لا کر جیل میں ڈالنا اپنی ترجیح بنائیں گے۔
کیپٹن ریٹائرڈ صفدر اور ان کی اہلیہ مریم نواز کراچی میں پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے جلسے کے سلسلے میں ہوٹل میں قیام پذیر تھے جب اہلکاروں نے ان کے کمرے پر چھاپہ مار کر انہیں گرفتار کر لیا تھا اور پھر بعد میں انہیں کراچی میں ضمانت پر رہا کیا گیا تھا۔
گوکہ نواز شریف نے براہ راست یہ نہیں کہا کہ عدلیہ کو کس معاملے کا از خود نوٹس لینا چاہیے لیکن انہوں نے مبینہ طور پر بڑے پیمانے پر بدانتظامی پر سندھ پولیس کی جانب سے کے احتجاج کی تعریف کی جس میں اسٹیبلشمنٹ نے اس معاملے میں کارروائی کی تھی۔
یہ اقدامات خالص غصے اور انتقام کا نتیجہ ہیں، کیوں؟ کیونکہ میں ان ‘ریاست کے اوپر ریاست’ کی پالیسیوں کے بارے میں سچ بول رہا ہوں جہاں ان پالیسیوں سے پاکستان کو نقصان پہنچا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

عمران خان کسی ایک شہرکی نہیں پورے ملک کی ترقی چاہتے ہیں

عمران خان کسی ایک شہرکی نہیں پورے ملک کی ترقی چاہتے ہیں

سکھر: پی ٹی آئی یوتھ ونگ کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے اسد عمر نے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے