اپنے بچوں‌ کی تصویریں‌ بیچنے والے ہالی وڈ کے مشہور ترین فن کار

اپنے بچوں‌ کی تصویریں‌ بیچنے والے ہالی وڈ کے مشہور ترین فن کار

شوبزنس انڈسٹری کے مشہور ترین نام اور چمکتے دمکتے ستارے تو ایک طرف دنیا بھر میں فلم اور پرفارمنس آرٹ کے مختلف شعبوں سے وابستہ کم معروف فن کار بھی اشتہارات میں کام کرنے اور کسی پروڈکٹ کی مارکیٹنگ کے لیے کمپنیوں سے بھاری معاوضہ وصول کرتے ہیں۔

اسی طرح شہرت کے آسمان کی بلندیوں پر محوِ پرواز آرٹسٹوں کی ہر سرگرمی، ان سے متعلق کوئی نیا انکشاف یا ان کے ساتھ پیش آنے والا کوئی بھی واقعہ ایک بڑی خبر کے طور پر نشر ہوتا ہے۔

ہالی وڈ کی بات کی جائے تو دنیا بھر میں موجود سنیما کے شائقین اس انڈسٹری سے وابستہ فن کاروں کی نجی زندگی اور ان کے معمولات سے گویا ہر پَل آگاہ رہنا چاہتے ہیں۔ مداح خاص طور پر اپنے محبوب اداکاروں اور گلوکاروں کی خانگی زندگی سے جڑے واقعات میں گہری دل چسپی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

اگر یہ کہا جائے تو تعجب کیسا کہ پرستاروں کی دل چسپی کا سلسلہ صرف ان فن کاروں تک ہی محدود نہیں بلکہ یہ ان کے اہلِ خانہ کی بھی شادی سے لے کر موت تک ہر واقعے اور سرگرمی کے بارے میں جاننے کی جستجو کرتے ہیں۔

یہی وجہ ہے کہ ہالی وڈ کے نام ور آرٹسٹوں کی گھریلو زندگی یا ان کی کسی نجی تقریب کی کوئی تصویر یا کسی واقعے کی ویڈیو اگر کسی کے ہاتھ لگ جائے تو وہ اس کا زبردست مالی فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ یہ آرٹسٹ بھی خوب جانتے ہیں کہ ان کی نجی زندگی کی کوئی تصویری جھلک یا ویڈیو میڈیا کے لیے کیا معنی رکھتی ہے اور اسی لیے وہ خود ہی اس کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔ یہاں ہم ان ایکٹریسز کا ذکر کررہے ہیں جنھوں نے اپنے گھر میں ننھے مہمان کی آمد کے بعد ان کی تصاویر مختلف اخبار اور رسائل کو دے کر ان سے کروڑوں روپے وصول کیے۔

امریکا کی مشہور گلوکارہ جینیفر لوپیز نے 2008 میں اپنے جڑواں بچوں ڈیوڈ اور ایمی کی پہلی تصویر پیپلز میگزین کو تقریباً 38 کروڑ روپے میں فروخت کی تھی۔
ہالی وڈ کی معروف جوڑی انجلینا جولی اور بریڈ پٹ کے گھر 2008 میں جڑواں بچوں کی پیدائش ہوئی۔ انجلینا جولی نے ان بچوں کی پہلی تصویر پیپلز میگزین کو تقریبا 90 کروڑ روپے میں فروخت کی تھی۔
عالمی شہرت یافتہ اداکارہ جیسیکا البا نے اوکے میگزین سے اپنی بچی کی تصویر شایع کرنے کا معاوضہ لیا تھا۔ جیسیکا البا اور کیش وارن کے ہاں 2008 میں بیٹی پیدا ہوئی جس کا نام انہوں نے نرمیری وارن رکھا۔ اس جوڑے نے اپنی بچی کی پہلی تصویر کی قیمت 9 کروڑ روپے وصول کی۔
ہالی وڈ کی مشہور اداکارہ اور سنگر کرسٹینا آگیولیرا کے بیٹے کا نام میکس لیرون بریٹمین ہے جس کی پیدائش کے بعد پہلی تصویر پیپلز میگزین میں شایع ہوئی۔ اس تصویر کے لیے کرسٹینا کو 9 کروڑ روپے ادا کیے گئے۔
ہالی وڈ کا ایک اور مشہور نام اینا نکول اسمتھ ہے جس نے بیٹی کا نام ڈینیلین برک ہیڈ رکھا. پیدائش کے بعد اس بچی کی پہلی تصویر اوکے میگزین میں شایع ہوئی جس کے لیے اینا نکول کو 12 کروڑ روپے ادا کیے گئے تھے.

سرمایہ کاری میں نمایاں اضافےکارجحان ریکارڈ

یہ بھی پڑھیں

اداکاری کے باوجود شادی کے لیے سسرال کی شرط پرنوکری کرنی پڑی، نعمان اعجاز

اداکاری کے باوجود شادی کے لیے سسرال کی شرط پرنوکری کرنی پڑی، نعمان اعجاز

کراچی:  مایہ نازاداکارنعمان اعجاز کا کہنا ہے کہ اداکاری کے باوجود شادی کے لیے سسرال کی …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے