سرفراز احمد کو ہٹانے پر مداح چراغ پا ہو گئے

سرفراز احمد کو ہٹانے پر مداح چراغ پا ہو گئے

کراچی: 

سرفراز احمد کی قومی کرکٹ ٹیم کی قیادت سے برطرفی سوشل میڈیا کا ٹاپ ٹرینڈ بن گئی،تینوں طرز کی کرکٹ ٹیم کی کپتانی سے ہٹانے پرمداح چراغ پا  ہوگئے، پی سی بی کے فیصلے کوجلد بازی قراردے دیا۔

سرفرازاحمد کے  پرستاروں نے شکوہ کیا ہے کہ ان کے سابقہ ریکارڈز نظر انداز کردیے گئے جبکہ ٹیم کےکھلاڑیوں کی ناقص کارکردگی کا نزلہ سرفراز احمد پر گرایا، اس کے ساتھ ہی چیف سلیکٹر و ہیڈ کوچ مصباح الحق بھی تنقید کی زد میں آگئے۔

 ۔

مزید براں سابق ٹیسٹ کپتان معین خان نے پی سی بی کے اس فیصلہ کو احمقانہ قرار دے دیا، دوسری جانب  کے سی سی اے کے صدر اور پی ایس ایل کی معروف فرنچائز کوئٹہ گلیڈیٹر کے روح رواں ندیم  عمر نے کہا ہے کہ ایک سیریز کی شکست پر سرفراز احمد کو قومی قیادت سے ہٹا دینا درست عمل نہیں،یہ فیصلہ  فوری طور پر واپس لیا جائے، یہ قوم کی آواز بھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ  یہ حیرت انگیزو صدمہ خیزخبراور ناانصافی کے مترادف ہے، عالمی نمبر ون ٹیم کے کپتان نے پاکستان کو 11 مرتبہ  ٹی ٹوئنٹی سیریز میں کامیابی سے ہمکنار کرایا،قائد ایک رات میں پیدا نہیں ہوتا، سرفراز احمد  کی ون ڈے  اور ٹیسٹ کرکٹ میں بھی کارکردگی  بہتر رہی، ان کی تبدیلی کے حوالے سے خبریں گردش میں تو تھیں لیکن اس فیصلہ کی امید نہ تھی۔

برطانوی شہزادی میگھن مارکل آب دیدہ ہوگئیں

یہ بھی پڑھیں

ورلڈ اسنوکر چیمپئن محمد آصف کا وطن واپسی پر شاندار استقبال

ورلڈ اسنوکر چیمپئن محمد آصف کا وطن واپسی پر شاندار استقبال

آئی بی ایس ایف ورلڈ اسنوکر چیمپئن شپ کا ٹائٹل جیتنے والے پاکستانی ٹاپ کیوئسٹ محمد …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے