تنقید کی وجہ سے اپنے ٹیلنٹ کو ضائع نہیں کر سکتی: اداکارہ زارا نور

تنقید کی وجہ سے اپنے ٹیلنٹ کو ضائع نہیں کر سکتی: اداکارہ زارا نور

پاکستانی شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ بشریٰ انصاری کی بھانجی اور اداکارہ زارا نور عباس کا کہنا ہے کہ تنقید کی وجہ سے کبھی اس کام سے نہیں رکتی جو میں کرنا چاہتی ہوں۔

برطانوی نشریاتی ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے زارا نور عباس نے بتایا کہ مجھے بہت لوگوں نے کہا کہ تم بہت موٹی ہو، جینز کیوں پہنتی ہو؟ لوگ جب سوشل میڈیا پر اس طرح کہتے ہیں تو میں ایسے کپڑے بار بار پہنتی ہوں اور پھر ان کپڑوں میں تصویریں بھی لگاتی ہوں۔

اداکارہ نے کہا کہ لوگوں کی تنقید مجھے ہمیشہ تکلیف دیتی ہے اور میں بہت روئی بھی ہوں مگر لوگوں کی تنقید سے کبھی میں اس کام سے نہیں رُکتی جو میں کرنا چاہتی ہوں۔

ان کا کہنا ہے کہ اب میں نے یہ سیکھ لیا ہے کہ میں اپنی جسامت کی وجہ سے اپنے ٹیلینٹ کو ضائع نہیں کر سکتی۔

انٹرویو کے دوران زارا نے بتایا کہ میرا تعلق ایسے گھر سے تھا جہاں میں رات 10 بجے کے بعد باہر نہیں نکل سکتی تھی، دوست بنانے سے پہلے اسے پہلے میرے گھر والوں سے ملنا ہوتا تھا جس کے بعد وہ میرا دوست بنتا تھا۔

اداکاہ سے جب پوچھا گیا کہ آپ کی خالہ اور اماں شوبز انڈسٹری کی بہترین اداکاراوں میں سے ایک ہیں تو انڈسٹری میں قدم رکھنے کے لیے کبھی انہوں نے آپ کی سفارش کی؟ جس پر ان کا کہنا تھا کہ نہیں، وہ اس لیے کہ اگر کوئی مجھ پر اپنے دو روپے صرف اس وجہ سے لگا رہا ہے کہ میری خالہ نے اسے کہا تھا تو یہ بات قابل قبول ہے مگر کوئی اپنے لاکھوں روپے مجھ پر لگا دے صرف اس وجہ سے تو ایسا نہیں ہو سکتا کیونکہ انڈسٹری میں بہت مقابلہ ہے۔

خیال رہے کہ اداکارہ زارا نور عباس نے عیدالفطر پر ریلیز ہونے والی فلم چھلاوا میں مہوش حیات کے ساتھ کام کیا ہے۔

اس کے علاوہ زارا نور عباس مختلف ڈراموں جیسے خاموشی، ڈھرکن، لمحے، قید اور دیوار شب میں بھی اداکاری کر چکی ہیں۔

کئی فلموں میں عریاں لباس کی وجہ سے آئٹم سانگ کرنے سے انکار کیا، سارہ خان

یہ بھی پڑھیں

معروف ماڈل زارا عابد کی پہلی مختصر فلم ریلیز

کراچی : طیارہ حادثے کا شکار ماڈل زارا عابد کی زندگی کی پہلی اور آخری …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے