لندن میں بیوی کو قتل کرنے والے بنگلہ دیشی نژاد شخص کو عمر قید کی سزا

لندن میں بیوی کو قتل کرنے والے بنگلہ دیشی نژاد شخص کو عمر قید کی سزا

لندن: برطانیہ میں بنگلہ دیشی نژاد جلال الدین کو اپنی اہلیہ اسما بیگم کو قتل کرنے پر عمر قید کی سزا سنادی گئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق برطانیہ میں بنگلہ دیشی نژاد جلال الدین نے اپنی اہلیہ اسما بیگم کو جوا کھیلنے کے لیے رقم فراہم نہ کرنے پر چاقو کے پے درپے وار کرکے قتل کردیا تھا جسے عدالت نے عمر قید کی سزا سنائی ہے۔

ملزم 41 سالہ جلال الدین نے اپنی اہلیہ 31 سالہ اسما بیگم کو تیز دھار چاقو سے 58 ضربیں لگا کر قتل کیا تھا، دونوں بنگلہ دیشی شہری ہیں اور ان کے 3 بچے ہیں۔

ملزم جلال الدین ایک بھارتی ریسٹورنٹ میں باورچی کی ملازمت کرتا تھا اور جوا کھیلنے کی لت میں مبتلا تھا جس کی وجہ سے میاں بیوی کے درمیان جھگڑے روز کا معمول بن گیا تھا۔

قتل کے روز بھی جلال الدین نے اپنی اہلیہ کے اکاؤنٹ سے 200 پاؤنڈز نکلوائے تھے اور جوئے میں ہار گیا تھا، اہلیہ کی جانب سے رقم کی واپسی کا مطالبہ کرنے پر وہ طیش میں آگیا اور کچن سے چاقو کے وار کرکے بیوی کو قتل کردیا۔

قاتل ملزم نے اگلے روز ہی خود کو پولیس کے حوالے کردیا، جسے گزشتہ روز عدالت میں پیش کیا گیا جہاں اسے عمر قید کی سزا سنادی گئی، قاتل کو 19 سال بغیر پیرول پر رہا ہوئے قید کی سزا بھگتنا پڑے گی۔

یاد رہے کہ لندن میں چاقو کے وار سے قتل کی وارداتوں میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے اور متعدد افراد کو چاقو کے وار کرکے قتل کردیا جاتا ہے۔

ڈرون گرانے کا امریکی دعویٰ جھوٹا ہے، ایران نے ویڈیو جاری کردی

یہ بھی پڑھیں

ایران اور یورپ کے درمیان مذاکرات کا اب تک کوئی نتیجہ برآمد نہیں ہوا ہے، ترجمان وزارت خارجہ

ترجمان وزارت خارجہ نے ایٹمی معاہدے کے بارے میں یورپی ملکوں کے ساتھ اسلامی جمہوریہ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے