شادی کے بغیر بھی خاندان بڑھایا جا سکتا ہے

بولی وڈ: ماہی گل کے مطابق شادی کے بغیر بھی بچے پیدا کیے جاسکتے ہیں اور ان کے خیال میں ایسا کرنے میں کوئی برائی نہیں۔

بولڈ کردار ادا کرنے سے شہرت حاصل کرنے والی اداکارہ ماہی گل کا کہنا ہے کہ بچوں کی پیدائش کے لیے شادی کرنا ضروری نہیں۔

فلموں میں بولڈ کردار ادا کرنے والی ماہی گل کا خیال ہے کہ بچوں کی پیدائش کے لیے شادی کرنا لازمی نہیں ہے اور نہ ہی زندگی گزارنے کے لیے شادی شدہ ہونا لازمی ہے۔

ڈی این اے انڈیا کے مطابق ماہی گل نے حال ہی میں دیے گئے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا کہ وہ ایک تین سالہ بچی کی ماں ہیں۔

ماہی گل کے مطابق ان کی بیٹی کا نام ویرونیکا ہے اور وہ اس وقت اپنے دیرینہ دوست کے ساتھ زندگی گزار رہی ہیں اور فی الحال انہوں نے شادی کا کوئی فیصلہ نہیں کیا، لیکن مستقبل میں اس حوالے سے سوچا جائے گا۔

ماہی گل نے اگرچہ اعتراف کیا کہ انہیں تین سالہ بیٹی بھی ہے، تاہم انہوں نے یہ نہیں بتایا کہ یہ بیٹی انہوں نے گود لی یا وہ ان کی اصلی بیٹی ہیں۔

ماہی گل نے انٹرویو میں اپنی پیشہ ورانہ زندگی سے متعلق بات کرنے سمیت اپنی ذاتی زندگی کے حوالے سے بھی بات کی اور کہا کہ شادی سے متعلق ہر کسی کی اپنی اپنی رائے ہوتی ہے، شادی کرنے سے پہلے یہ دیکھنا لازمی ہے کہ یہ کیوں کی جاتی ہے اور اس کی ضرورت کیوں پیش آتی ہے؟

ماہی گل کا کہنا تھا کہ شادی سے متعلق ہر کسی کی اپنی ذاتی رائے اور سوچ ہی ہوتی ہے، تاہم ان کے خیال میں بچوں کی پیدائش اور خاندان بنانا شادی کے بغیر بھی ممکن ہے۔

ماہی گل کا کہنا تھا کہ ان کے خیال میں شادی کے بغیر ہی بچوں کی پیدائش میں کوئی خرابی نہیں۔

گزشتہ ڈیڑھ دہائی میں ماہی گل نے 4 درجن کے قریب ہندی، پنجابی اور دیگر زبانوں میں بننے والی فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں، تاہم انہیں سب سے زیادہ شہرت بولڈ اور ایکسٹرا میریٹل افیئر رکھنے والی خاتون کے کردار ادا کرنے سے ملی۔

 

 

یہ بھی پڑھیں

معروف ماڈل زارا عابد کی پہلی مختصر فلم ریلیز

کراچی : طیارہ حادثے کا شکار ماڈل زارا عابد کی زندگی کی پہلی اور آخری …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے