انڈونیشیا میں7.5 شدت کا زلزلہ

انڈونیشیا میں7.5 شدت کا زلزلہ

جکارتا: امریکی جیولوجیکل سروے کے مطابق انڈونیشیا میں 7.5 شدت کا زلزلہ محسوس کیا گیا، تاہم کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق انڈونیشیا میں 7.5 شدت کا زلزلہ آیا ہے، زلزلہ آسڑیلیا کے شہرڈارون میں بھی محسوس کیا گیا۔ زلزلے سے عمارتیں لرزگئیں، لوگ کھلی جگہوں پرنکل آئے۔

امریکی جیولوجیکل سروے کے مطابق زلزلے کی گہرائی 222 کلو میٹر ریکارڈ کی گئی۔ زلزکے کے بعد سونامی کی کوئی وارننگ جاری نہیں کی گئی۔

اس سے قبل رواں سال 12 اپریل 2019 امریکی جیولوجیکل سروے کے مطابق زلزلہ سلویسی آئی لینڈ کے مشرقی ساحل کے قریب آیا تھا جس کی گہرائی 17 کلو میٹر ریکارڈ کی گئی تھی، ریکٹر اسکیل پر زلزلے کی شدت 6.8 ریکارڈ کی گئی تھی۔

یاد رہے کہ گزشتہ برس اگست میں انڈونیشیا کے سیاحتی جزیرے لومبوک میں زلزلے کے نتیجے میں جاں بحق ہونے والے افراد کی تعداد 347 ہوگئی تھی جبکہ زلزلے کے نتیجے میں متعدد عمارتوں کو نقصان پہنچا اور سینکڑوں افراد بھی ہوئے تھے۔

واضح رہے کہ انڈونیشیا بحرالکاہل کے ایک ایسے حصے میں واقعہ ہے جہاں زلزلے آنے اور آتش فشاں پہاڑ پھٹنے کے واقعات عموماً رونما ہوتے رہتے ہیں اور دنیا بھر تقریباً آدھے آتش فشاں اسی حصّے میں پائے جاتے ہیں۔

امریکا میں طیارہ تباہ، پائلٹ سمیت 9 فضائی کرتب باز ہلاک

یہ بھی پڑھیں

تینوں طالبان رہنماؤں کی رہائی کے بعد دوحہ منتقلی

دوحہ: افغان حکومت کے ہاتھوں رہائی پانے والے تینوں سینئر ترین طالبان رہنماؤں کو قطری …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے