فلسطین: اسرائیلی جارحیت کا سلسلہ جاری، متاثرین کی مدد کے لیے قطر کے اقدامات

فلسطین: اسرائیلی جارحیت کا سلسلہ جاری، متاثرین کی مدد کے لیے قطر کے اقدامات

دوحہ: فلسطین میں قابض اسرائیلی جارحیت کا سلسلہ جاری ہے، جبکہ متاثرین کی مدد کے لیے قطری کی جانب سے اقدامات کیے جارہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قطر کے تعاون سے فلسطین میں قائم حمد اسپتال کی آپریشنل سرگرمیوں میں تعاون کے لیے قطری وزارت صحت کا وفد غزہ پہنچ گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں قطر کے تعاون سے قائم کئے گئے حمد اسپتال کی آپریشنل سرگرمیوں میں تعاون کے لیے قطری وزارت صحت کا اعلیٰ سطحی وفد غزہ پہنچ گیا۔

غزہ میں الشیخ حمد بن خلیفہ آل ثانی اسپتال قطر کے تعاون سے قائم کیا گیا ہے، گزشتہ وفد قطر کی وزارت صحت کا وفد رافت سعد کی قیادت میں غزہ پہنچا، وفد میں ضیاءالدین سرھید، محمد الحموی اور مختلف امراض کے ماہر ڈاکٹر شامل ہیں۔

قطری وفد کی آمد پر فلسطینی وزارت صحت کے عہدیدار اور حمد اسپتال کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر رافت لبد نے استقبال کیا۔

قطری وفد کی آمد کا مقصد غزہ کے مریضوں اور زخمیوں کی بحالی میں مدد فراہم کرنا اور سرجری کے عمل کے منتظر مریضوں کے آپریشنز میں ان کی مدد کرنا ہے۔

خیال رہے کہ غزہ میں اسرائیلی فوج کی جانب سے جارحیت کا سلسلہ تاحال جاری ہے، غاضب صیہونی ریاست کے خلاف ہر جمعے فلسطینی غزہ بارڈر پر احتجاجی مظاہرہ کرتے ہیں، یہ سلسلہ گذشتہ سال 30 مارچ سے چلا آرہا ہے۔

ایک محتاط اندازے کے مطابق ہفتہ وار احتجاجی مظاہروں کے دوران اب تک اسرائیلی فوج 300 سے زائد فلسطینیوں کو شہید کرچکی ہے، جبکہ ہزاروں زخمی بھی ہوئے۔

یہ بھی پڑھیں

متحدہ عرب امارات میں ڈرون کے ذریعے تیل وگیس کے نئے ذخائر کی تلاش

متحدہ عرب امارات میں ڈرون کے ذریعے تیل وگیس کے نئے ذخائر کی تلاش

ابوظہبی:  ابوظہبی نیشنل پٹرولیم کمپنی فرانسیسی کمپنی کے تعاون سے ڈرون کے ذریعے تیل اور …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے