کراچی میں عزیزآباد کے مکان سے شہرکی تاریخ کی سب سے بڑی اسلحے کی کھیپ پکڑی گئی

کراچی: پولیس نے عزیز آباد میں واقع ایک مکان میں زیرزمین پانی کے ٹینک سے بھاری تعداد میں اسلحہ برآمد کیا ہے۔

 کراچی پولیس نے قانون نافذ کرنے والے ادارے کی اطلاع پرعزیزآباد میں واقع ایک خالی مکان پرچھاپہ مارا اورگھرکے زیرزمین پانی کے ٹینک سے بہت بڑی تعداد میں اسلحہ برآمد کیا ہے۔

برآمد کئے گئے اسلحے میں اینٹی ائیرکرافٹ گن، ایل ایم جی ، ایس ایم جی، جی 3، ایم 16 رائفل ، اسانئپر رائفل راکٹ لانچراورہزاروں کی تعداد میں رائفل گرینیڈ اورمختلف اقسام کے ہزاروں کارتوس اورگولیاں بھی شامل ہیں۔ اس کے علاوہ چھاپے کے دوران بڑی تعداد میں بلٹ پروف جیکٹس اورہیلميٹ بھی ملے ہیں، کارروائی کے بعد پولیس مکان کو لاوارث چھوڑگئی اورٹینک میں ابھی بھی بوریاں اورگولیاں پڑی ہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ گھرسے اب تک جتنا اسلحہ برآمد ہوا ہے اتنا شہر کی تاریخ میں اب تک کسی کارروائی میں نہیں پکڑا گیا، برآمد اسلحے کی کھیپ کو 3 ٹرکوں اورپولیس موبائلوں میں منتقل کیا گیا ہے، یہ اسلحہ شہرمیں امن خراب کرنے کے لیے استعمال کیا جانا تھا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ جس مکان سے اسلحہ برآمد ہوا ہے وہ نعیم اللہ نامی شخص کےنام پر ہے، پچھلے 2 سال سے بجلی کا بل ادا نہیں کیا گیا، گھر کے ایک گرد آلود کمرے میں کیلنڈر بھی لگا ہوا ہے جس سے اندازہ ہوتا ہے کہ مکان میں جنوری 2015 سے قبل کسی خاندان کی رہائش تھی۔

یہ بھی پڑھیں

30 ستمبر کو سندھ کے 5 تعلیمی بورڈز میں چیئرمینز کے عہدے کی مدت پوری ہو رہی ہے

30 ستمبر کو سندھ کے 5 تعلیمی بورڈز میں چیئرمینز کے عہدے کی مدت پوری ہو رہی ہے

کراچی: چیف سیکریٹری سندھ ممتاز علی شاہ نے ایکسپریس سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے