’کوئی تم جیسا نہیں‘: سجل نے احد رضا کی تعریفوں کے پل باندھ دیے

’کوئی تم جیسا نہیں‘: سجل نے احد رضا کی تعریفوں کے پل باندھ دیے

پاکستانی نامور اداکار آصف رضا میر کے صاحبزادے احد رضا میر کی تھیٹر اداکاری پر سپر اسٹار ماہرہ خان اور اداکارہ سجل علی نے تعریفوں کے پل باندھ دیے۔

احد رضا میر نے حال ہی میں کینیڈا کے شہر کیلگیری میں شیکسپیئر کے مشہور ناول ’ہیملٹ‘ پر مبنی تھیٹر پر اداکاری کے جوہر دکھائے جس کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کی گئیں۔

احد رضا میر کی تھیٹر پرفارمنس کو نہ صرف مداحوں نے خوب سراہا بلکہ سپر اسٹار ماہرہ خان اور احد رضا میر کی قریبی دوست و اداکارہ سجل علی کی جانب سے بھی قابل ستائش قرار دیا گیا۔

سجل علی نے احد رضا میر کے لیے انسٹاگرام پر خصوصی پوسٹ کی جس میں اداکارہ نے احد کی تھیٹر پرفارمنس کی چند تصاویر شیئر کیں اور ان کو خوب داد دی۔

سجل علی نے لکھا کہ ’احد مجھے یہ تسلیم کرنا پڑے گا کہ کوئی تم جیسا نہیں، جس طرح زبان، جذبات اور کردار کا اثر دکھایا ہے وہ عمدہ ہے ’ہیملٹ‘ ایک کامیابی ہے‘۔

سجل علی نے لکھا کہ ’کسی بھی اداکار کی تمام پرفارمنس میں سے تمہارا ’ہیملٹ‘ سب سے بہترین تھا جس کی میں ہمشہ کیلئے گواہ ہوں‘۔

انہوں نے احد رضا میر سے درخواست کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ ایسے شو کو پاکستان میں لایا جائے تاکہ سب دیکھ سکیں کے ہمارے پاس کتنا نکھرا ہوا اداکار ہے۔

سجل علی کی اس پوسٹ پر ماہرہ خان نے بھی احد رضا میر کو داد دی اور تبصرے میں شیکسپیئر کے ناول ہیملٹ کی لائن احد رضا میر کے نام کی۔

واضح رہے کہ احد اور سجل کی جوڑی پہلی بار ڈرامہ سیریل ’یقین کا سفر‘ میں جلوہ گر ہوئی تھی اور پرستاروں کی پسندیدہ جوڑی بن گئی۔

دونوں متعدد بار مختلف انٹرویوز میں ایک دوسرے کے لیے جذبات کا اظہار کر چکے ہیں لیکن اپنے رشتے کے حوالے سے کبھی کُھل کر بات نہیں کی۔

یہ بھی پڑھیں

محکمہ جنگلی حیات کی رابی پیر زادہ کیخلاف کارروائی

لاہور: گلوکارہ رابی پیرزادہ کو گھر میں اژدھے، مگرمچھ اور سانپ رکھنا مہنگا پڑ گیا۔ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے