کوک اسٹوڈیو سیزن 9 کی حسینہ مومنہ مستحسن نے منگنی کرلی

کراچی : کوک اسٹوڈیو سیزن 9  میں استاد راحت فتح علی کے ساتھ پرفارمنس دے کر فنِ گلوکاری میں شہرت کی بلندیوں پر پہنچنے والی مومینہ مستحسن نے زندگی بھر کے ساتھی کا انتخاب کرلیا۔

رواں ماہ کے ابتداء میں یہ افواہ پھی پھیلی تھی کہ کوک اسٹوڈیو میں آواز کا جادو جگانے والی گلوکارہ مومنہ مستحسن کی منگنی ہوگئی تاہم تمام افواہیں اس وقت دم توڑ گئیں جب انہوں نے اس خبر کی تردید کردی تھی اور کہا تھا کہ وہ ابھی تک سنگل ہیں ۔

تاہم آج سوشل میڈیا پر پر گردش والی تصویر ان کی منگنی کی تصویر ہے جس میں وہ اپنے منگیتر علی تقوی کے ساتھ خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہی تھیں ۔

گلوکارہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اس خبر کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ یہ تصویر انہیں کی ہے جس میں وہ اپنے منگیتر کے ساتھ دکھائی دے رہی ہیں ۔

یاد رہے کہ کوک اسٹوڈیو سیزن 9 میں آفرین آفرین گانے کو راحت فتح علی خان کے ہمراہ مومنہ مستحسن نے گایا ہے، اس گانے کو اسٹرنگز نے پروڈیوس کیا جبکہ فاخر نے گانے کی ڈائریکشن دی۔

مومنہ مستحسین نے کہا ہے کہ راحت فتح علی خان کے ساتھ گانا ایک اعزاز ہے، انھوں نے بتایا تھا کہ اس گانے سے پہلے انھوں نے کوئی ریہرسل نہیں کی تھی اور وہ پہلی باراتنی نروس ہوئیں۔

یہ بھی پڑھیں

آصف رضا میر امریکی ٹی وی ڈرامے میں اداکاری کے جوہر دکھائیں گے

آصف رضا میر امریکی ٹی وی ڈرامے میں اداکاری کے جوہر دکھائیں گے

کراچی:  لیجنڈ اداکار آصف رضا میر امریکا کے مشہور ٹیلی ویژن چینل ایچ بی او …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے