پشاور زلمی نے ملتان سلطانز کو 7 وکٹوں سے ہرادیا

پشاور زلمی نے ملتان سلطانز کو 7 وکٹوں سے ہرادیا

دبئی: پی ایس ایل سیزن فور کے 19 ویں میچ میں پشاور زلمی نے ملتان سلطانز کو 7 وکٹوں سے شکست دے دی، کیرون پولارڈ اور عمر امین نے ناقابل شکست نصف سنچریاں‌ اسکور کیں۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں کھیلے جانے والے میچ میں ملتان سلطانز کی جانب سے دیا جانے والا 173 رنز کا ہدف پشاور زلمی کی ٹیم نے آخری اوور میں 3 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، محمد عرفان نے ایک وکٹ حاصل کی۔

پشاور زلمی کی پہلی وکٹ 34 رنز پر گری جب فلیچر 24 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، کامران اکمل بغیر کوئی رن بنائے محمد الیاس کی گیند پر کلین بولڈ ہوئے، امام الحق 39 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

کیرون پولارڈ نے ناقابل شکست 52 رنز کی اننگز کھیلی، عمر امین 54 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

ملتان سلطانز کے محمد عرفان، شاہد خان آفریدی اور محمد الیاس نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

قبل ازیں دبئی میں کھیلے جانے والے میچ میں پشاور زلمی نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، ملتان سلطانز نے مقررہ اوورز میں 5 وکٹوں کے نقصان پر 172 رنز بنائے اور پشاور زلمی کو جیت کے لیے 173 رنز کا ہدف دیا۔

ملتان سلطانز کی پہلی وکٹ 38 رنز پر گری جب عمر صدیق 18 رنز بنا کر عمید آصف کی گیند پر آؤٹ ہوئے، جانسن چارلس 57 رنز کی شاندار اننگز کھیل کر ڈوسن کی گیند پر بولڈ ہوئے۔

جیمز ونس نے 38 گیندوں پر 41 رنز کی اننگز کھیلی انہیں امام الحق نے رن آؤٹ کیا، کپتان شعیب ملک 28 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے، ڈینئل کرسچن نے 18 رنز بناکر حسن علی کی گیند پر بولڈ ہوئے، شاہد خان آفریدی نے ایک رن بنا کر رن آؤٹ ہوئے۔

پشاور زلمی کے لیام ڈوسن، حسن علی اور عمید آصف نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

پشاور زلمی کے پوائنٹس ٹیبل پر 8 پوائنٹس ہیں جبکہ ملتان سلطانز نے 2 میچ جیت کر 4 پوائنٹس حاصل کررکھے ہیں۔

گزشتہ روز کھیلے جانے والے میچ میں لاہور قلندرز نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو شکست دی تھی جبکہ اسلام آباد یونائیٹڈ نے کراچی کنگز کو 5 وکٹوں سے ہرایا تھا۔

پی ایس ایل : ملتان سلطانز نے اسلام آباد کو 6 وکٹوں سے شکست دے دی

یہ بھی پڑھیں

’’نہیں چاہیے 4 رنز واپس لے لیں‘‘

’’نہیں چاہیے 4 رنز واپس لے لیں‘‘

لندن:  انگلش فاسٹ بولر جیمز اینڈرسن نے کہا ہے کہ ورلڈ کپ فائنل میں بین …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے