بلاول بھٹو زرداری کا ملیراورقائد آباد میں شانداراستقبال

کراچی : پاکستان پیپلز پارٹی کے چیرمین بلاول بھٹو زرداری قافلے کی صورت میں جلسہ گاہ میمن گوٹھ کی جانب رواں دواں ہے،ملیر 15 پر شاندار استقبال کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق سربراہ پی پی پی بلاول بھٹو حال ہی میں ملیر کے حلقے پی ایس 127 کے ضمنی انتخابات میں پیپلز پارٹی کے نمائندے کی جیت کے بعد آج ملیر کا دورہ کرنے کے لیے اپنے گھر بلاول ہاؤس سے ملیر روانہ ہو گئے ہیں۔

بلاول بھٹو زرداری کے قافلے کا راستے میں جگہ جگہ پُرتپاک استقبال کیا گیا جب قافلہ ملیر 15 کے مقام پر پہنچا تو پیپلز پارٹی کے کارکنان نے اپنے محبوب قائد کی گاڑی پر پھولوں کی پتیاں نچھاورکر کے استقبال کیا،پارٹی نغموں پر رقص اور بلند شگاف نعروں نے مجمع میں کا جوش گرما دیا۔

کارکنان کا جوش و جذبہ دیکھ کربلاول بھٹو بھی خود پر قابو نہ رکھ سکے اور تمام سیکیورٹی تحفظات کو بالائے طاق رکھتے ہوئے اپنی گاڑی سے باہر آگئے نعرے لگائے،بلاول بھٹو کو باہر آتا دیکھ کر کارکنان کا جوش و ولولہ مزید بڑھ گیا اور انہوں نے اپنے قائد کے ہم آواز ہو کر واشگاف نعرے بلند کیے۔

اس موقع پر بلاول بھٹو زرداری نے خصوصی طور اپنی گاڑی سے باہر آکر اے آر وائی کے نمائندے ارباب چانڈیو کو بہترین کوریج کو سراہتےہوئے تا کید کی کہ اے آر وائی کی ٹیم کوریج کے لیے قافلے کے ہمراہ چلتی رہے۔

واضح رہے اے آر وائی نیوز نے بلاول بھٹو زرداری کے قافلے کی کوریج کے لیے خصوصی انتظام کر رکھے ہیں اور پیپلز پارٹی کے قافلے کی 

یہ بھی پڑھیں

ساحلی علاقے صوبائی حکومت کے زیر انتظام لانے کا فیصلہ

ساحلی علاقے صوبائی حکومت کے زیر انتظام لانے کا فیصلہ

کراچی: قانونی مسودے کی سندھ اسمبلی سے منظوری کے بعد کراچی کے تمام ساحل سندھ …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے