روس اور برطانیہ کے درمیان سفارتی تعلقات بحال ہونے لگے

روس اور برطانیہ کے درمیان سفارتی تعلقات بحال ہونے لگے

لندن: روس اور برطانیہ کے درمیان جاری سفارتی تعلقات میں کشیدگی کے خاتمے کے ساتھ دوطرفہ تعلقات بحال ہونے لگے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ اور روس کے درمیان رواں سال مارچ میں تعلقات خراب ہوگئے تھے جس کے باعث دنوں ملکوں نے ایک دوسرے کے درجنوں سفارت کاروں کو ملک بدر کردیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق روسی سفارت خانے کا کہنا ہے کہ دونوں ملکوں کے درمیان معاہدے پر دستخط ہوگیا ہے جس کے تحت دنوں ممالک کے کچھ سفارت کار ایک دوسرے کے ملک میں سفارتی سرگرمیاں سرنجام دیں سکیں گے۔

برطانیہ میں روسی سفارت خانے کے مطابق اگلے سال جنوری میں دونوں ملکوں کے تعلقات خوشگوار ہوجائیں گے، معاہدے کے تحت دنوں ملکوں کی سفارتی سرگرمیاں معمول پر آجائیں گی۔

سفارت خانے کا کہنا تھا کہ مکمل طور دونوں ملکوں کے سفارت کار ایک دوسرے کے ملک جاسکیں گے یا نہیں یہ کہنا قبل از وقت ہوگیا لیکن حالات معمول پر ہوں گے۔

خیال رہے کہ رواں سال مارچ میں 63 سالہ سابق روسی ملٹری انٹیلیجنس آفیسر اور ان کی بیٹی کو زہر دے کر مارنے کی کوشش کی گئی تھی، بعد ازاں دونوں برطانیہ کے شہر سالسبری کے سٹی سینٹر میں ایک بینچ پر تشویش ناک حالت میں پائے گئے تھے۔

واضح رہے کہ برطانوی حکام نے اس حملے کا ذمہ دار روس کو ٹھہراتے ہوئے درجنوں روسی سفارت کاروں کو ملک بدر کردیا تھا، بعد ازاں روس نے بھی اپنے ملک سے برطانوی سفارت کاروں کو نکال دیا تھا۔

امریکی شہر نیویارک کی ایک سڑک قائداعظم محمد علی جناح کے نام سے منسوب

یہ بھی پڑھیں

کرونا وائرس ٹیسٹ کے لیے گئے وقت پر دو بار نہ جانے پر تیسری بار بکنگ دو ہفتے تک نہیں ملے گی

کرونا وائرس ٹیسٹ کے لیے گئے وقت پر دو بار نہ جانے پر تیسری بار بکنگ دو ہفتے تک نہیں ملے گی

ریاض: سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی وزارت صحت کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے