نئی دہلی کے وزیر اعلیٰ پر مرچ سے حملہ ، فوٹیج سامنے آگئیں

نئی دہلی کے وزیر اعلیٰ پر مرچ سے حملہ ، فوٹیج سامنے آگئیں

نئی دہلی: بھارتی دارالحکومت کے وزیراعلیٰ اور عام آدمی پارٹی کے رہنما اروند کیجریوال پر ایک شخص نے لال مرچ کا پاؤڈر پھینکا جسے پولیس نے فوری گرفتار کرلیا گیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق نئی دہلی کے وزیراعلیٰ اپنے دفتر کے چیمبر سے باہر نکل رہے تھے کہ اسی دوران ایک شخص اُن کے قریب گیا اور پھر اُس نے لال مرچ پھینک دیں جو اُن کی آنکھوں میں چلی گئیں۔

رپورٹ کے مطابق واقعے کے بعد سیکریٹریٹ میں بھگدڑ بھی مچی جس کے باعث اروند کیجریوال کا چشمہ بھی ٹوٹ گیا جبکہ پولیس نے فوری طور پر کارروائی کرتے ہوئے حملہ آور کو گرفتار کرلیا۔

سیکریٹریٹ میں نصب سی سی ٹی وی واقعے کی فوٹیج محفوظ ہوگئی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح مذکورہ ملزم نے وزیراعلیٰ پر مرچیں پھینکیں۔

وزیراعلیٰ پر حملہ کرنے والے شخص کی شناخت چالیس سالہ انیل کمار کے نام سے ہوئی جس نے اپنی وابستگی بھارتیہ جنتا پارٹی سے بتائی ہے۔

پولیس حکام کے مطابق ملزم کو حراست میں لے کر تفتیش کا آغاز کردیا۔

عام آدمی پارٹی کی ترجمان اور رکن اسمبلی القا لامبا نے الزام عائد کیا ہے کہ کارروائی کے پیچھے بھارتیہ جنتا پارٹی کا ہاتھ ہے کیونکہ وزیراعظم مودی کے حکم پر نئی دہلی کے وزیر اعلیٰ کی سیکیورٹی گزشتہ روز ہی کم کی گئی تھی۔

اُن کا کہنا تھا کہ اس سے پہلے بھی دہلی پولیس نے سوشل میڈیا پر مخالف مہم چلانے والے عناصر کو گرفتار کیا تھا، تمام ملزمان کو بھارتیہ جنتا پارٹی نے رہائی دلوائی کیونکہ سب کا تعلق بی جے پی سے ہی تھا۔

دوسری جانب بھارتیہ جنتا پارٹی کے ڈپٹی چیف منسٹر نئی دہلی منیش نے واقعے کو ڈرامہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ ’اروند کیجریوال نے سستی شہرت اور مشہوری کے لیے اپنے ہی حامی سے خود یہ حرکت کروائی‘۔

خاشقجی کے قتل پر آل سعود حکومت پر بڑھتا ہوا عالمی دباؤ

یہ بھی پڑھیں

دنیا میں یہ, واحد درخت ہے جو کسی, فٹبال کلب, کا رکن, بھی ہے

دنیا میں یہ واحد درخت ہے جو کسی فٹبال کلب کا رکن بھی ہے

پیراگوئے:گراؤنڈ میں بڑھتے ہوئے درخت کو اپنی ٹیم کا آفیشل مداح قرار دیتے ہوئے اسے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے