آسٹریلین اداکارہ روبی روز دنیا کی خطرناک ترین اداکارہ قرار

فلموں میں ہیرو اور ہیروئن کے علاوہ کچھ ایسے اداکار بھی ہوتے ہیں جو اپنے خطرناک اسٹنٹ سے شائقین کا دل جیت لیتے ہیں، ایسے کردار ادا کرنے والی آسٹریلوی اداکارہ کو دنیا کی خطرناک ترین اداکارہ قرار دے دیا گیا۔

فوکس نیوز نے دنیا بھر کی فلموں میں خطرناک اسٹنٹ اور اداکاری سے شائقین کو حیرت میں مبتلا کرنے والے فلمی ستاروں کی فہرست جاری کی، جس میں بیٹ وومین جیسے خطرناک کردار ادا کرنے والی روبی روز پہلے نمبر پر رہیں۔

اسی طرح دیگر اداکاراؤں کی بھی اپنے خطرناک کرداروں کی مناسبت سے درجہ بندی کی گئی ہے جن کی فہرست کچھ یوں ہے: امریکی ٹیلی ویژن سیلیبریٹی کرسٹین کیولاری اس فہرست میں دوسرے نمبر پر ہیں۔

فرانسیسی اداکارہ ماریون کوٹیالارڈ اپنی اداکاری کی وجہ سے تیسرے نمبر پر ہیں۔ ونڈر وومن فلم سے پہچان بنانے والی امریکی اداکار لیںڈا کارٹر چوتھے نمبر پر ہیں۔

آسٹریلوی اداکارہ روز بیرن اس فہرست میں پانچویں نمبر پر ہیں۔ امریکی ادارہ دیبرا میسنگ نے چھٹا نمبر حاصل کرسکیں۔ رئیلٹی ٹی وی اسٹار كورٹنی كارداشيان ساتویں نمبر پر براجمان ہیں۔

امریکی اداکارہ امبر ہرڈ آٹھویں نمبر پر ہیں۔ مارننگ شو میزبان کیلی ریپا نویں نمبر پر ہیں۔ امریکی اداکار اور فٹبال کے سابق کھلاڑی بریڈ ولیم ہینکے دسویں نمبر پر جگہ بناسکے۔

یہ بھی پڑھیں

ملکہ ترنم نورجہاں 21 ستمبر1926ء کوقصورمیں پیدا ہوئیں

ملکہ ترنم نورجہاں 21 ستمبر1926ء کوقصورمیں پیدا ہوئیں

لاہور: ملکہ ترنم نورجہاں 21 ستمبر1926ء کوقصورمیں پیدا ہوئیں۔ ان کا اصل نام اللہ وسائی …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے