این اے 77نارووال، مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز نااہل لیکن ان کی اہلیہ کے بارے میں حلقے کے عوام نے کیا فیصلہ سنایا؟ جانئے

نارووال :عام انتخابات 2018میں نارووال کے قومی اسمبلی کے حلقے 77کے تمام پولنگ سٹیشنز کے غیر حتمی و غیر سرکاری نتائج مکمل ہو گئے ہیں جن کے مطابق یہاں سے مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز کی اہلیہ مہناز عزیز نے آزاد امیدوار میاں طارق انیس کو شکست دے دی ہے ۔

 

نارووال کے قومی اسمبلی کے حلقے77کے غیرحتمی غیرسرکاری نتائج کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے رہنما دانیال عزیز کی اہلیہ مہناز عزیز 66ہزار 4سو34ووٹ لے کر کامیاب رہیں جبکہ آزاد امیدوار میاں طارق انیس 36ہزار 3سو51ووٹ لے کر دوسرے نمبر پر رہے۔

 

یہاں یہ امر بھی قابل ذکر ہے کہ مسلم لیگ (ن) کے رہنما دانیال عزیزکوسپریم کورٹ آف پاکستان نے الیکشن سے قبل توہین عدالت کیس میں نااہل قرار دے دیا تھا جس کے بعد ان کی کورننگ امیدوار ان کی اہلیہ تھیں۔

یہ بھی پڑھیں

سابق بھارتی کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو کب لاہور پہنچیں گے؟ بالآخر وہ خبر آ گئی جس کا سب کو انتظار تھا

بھارتی انتہاءپسند تنظیم شیو سینا نے نوجوت سنگھ سدھو کے اس فیصلے پر ناراضی کا اظہار بھی کیا تھا اور ان کے ایک رہنماءنے اپنے بیان میں کہا تھا کہ سدھو کو پاکستان جانے سے پہلے سرحدپر جان دینے والے بھارتی فوجیوں کے گھر جانا چاہئے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے