Bilawal Bhutto Zardari, chairman of the Pakistan People's Party, waves to supporters during a rally in Karachi, Pakistan, Sunday, Oct. 16, 2016. The rally marked the ninth anniversary of the devastating bomb attack that hit Benazir Bhutto's homecoming parade in Karachi on October 18, 2007, killing more than 100 people, mostly Pakistan People's Party workers, in the deadliest single terror attack on Pakistani soil. (AP Photo/Fareed Khan)

گھیراؤ احتجاج نہیں ہو تا،لیاری میں گھیراؤ کی ساز ش کرنے والے ناکام رہے : بلاول بھٹوزرداری

سکھر: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹوزرداری کا کہنا ہے کہ پرامن احتجاج سب کا حق ہوتا ہے لیکن گھیراؤ احتجاج نہیں ہو تا،لیاری میں گھیراؤ کی ساز ش کرنے والے ناکام رہے پیپلز پارٹی آج بھی عوام کے دلوں میں زندہ ہے ۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹوزرداری کا کہنا تھا کہ آج 5جولائی ہے جو ملکی تاریخ میں سیاہ دن ہے،آج کے دن ملک کے پہلے منتخب وزیراعظم کی حکومت کے خلاف سازش کی گئی تھی اورآج بھی ملک میں بہت سی کمزوریاں ہیں جنہیں دورکرنے کی ضرورت ہے،جمہوریت کے بغیر پاکستان کے مسائل حل کرنا بہت مشکل ہے۔ان کا مزیدکہنا تھا کہ پیپلزپارٹی کسان دوست اورمزدوردوست پارٹی ہے اورعوام نے انتخابی مہم میں بھرپوراستقبال کیا،لیاری میں گھیراؤ کی ساز ش کرنے والے ناکام رہے ،پرامن احتجاج سب کا حق ہوتا ہے لیکن گھیراؤ احتجاج نہیں ہو تا،ایسے لوگوں کو عوام انتخابا ت میں مسترد کر دیں گے ،کٹھ پتلی الائنس کی کوئی ویلیو نہیں عوا م پی پی کو ووٹ دیں گے ۔نواز شریف سے متعلق ایک سوال پر بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ ملزم کسی کو ڈکٹیٹ نہیں کر سکتا اور جمہوریت میں انتقامی کارروائی کا تاثر ٹھیک نہیں۔

یہ بھی پڑھیں

ٹڈی دل, کے, حملوں کے بعد اب یہ خیرپور, میں کپاس کی فصلوں, کی جانب, بڑھ رہی, ہیں

ٹڈی دل کے حملوں کے بعد اب یہ خیرپور میں کپاس کی فصلوں کی جانب بڑھ رہی ہیں

کراچی: خیر پور کے کسانوں نے اپنے تحفظات کا اظہار کیا کہ اگر موثر اقدامات …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے