مصباح الحق نے جیت کا راز بتادیا

مصباح الحق نے جیت کا راز بتادیا کپتان نے بتایا کہ ان کی اہلیہ پاکستان کی کامیابی کیلئے روزہ رکھتی ہے۔

قومی ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق کا کہنا ہے کہ سپورٹ کرنے کے لئے بیگم گراؤنڈ میں موجود رہتی ہیں، میری بہترین پرفارمنس کیلئے روزہ بھی رکھتی ہیں۔

مصباح الحق نے کہا بیگم نے لارڈز ٹیسٹ کی کامیابی کیلئے بھی روزہ رکھا، جس طرح ہرکامیاب آدمی کے پیچھےعورت کاہاتھ ہے، اسی طرح مصباح کی کامیابی کے پیچھےان کی بیگم کا ہاتھ ہے، جب ہی مصباح نے لارڈزٹیسٹ کی سنچری بھی اپنی بیگم کے نام کردی۔

واجح رہے کہ گزشتہ روز لارڈز میں ہونے والے پہلے ٹیسٹ میچ میں پاکستانی ٹیم نے میزبان ٹیم انگلینڈ کو 75 رنز سے شکست دے کر بیس برس بعد تاریخی کامیابی حاصل کی ہے

لارڈزمیں سنچری کے بعد مصباح کا پش اپس اورسلوٹ کا اسٹائٹل ٹرینڈ بن گیا، جیت کا جشن بھی ذرا ہٹ کے منایا، لیکن مصباح کے بیٹے فہام اورحفیظ کے بیٹےروشان، مصباح بٹالین سے نہیں ڈی جے براؤؤ کےاسٹائل سے متاثر ہے، لارڈزٹیسٹ جیتنے کےبعد چیمپیئن ڈانس پرجشن منایا۔

پاکستان کی جیت پر کپتان مصباح الحق نے قوم کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’سخت حریف کے خلاف میچ جیتنے پر بہت خوشی ہے، ٹیم کی فٹنس اور ڈسپلن کی وجہ سے ہی میچ میں کامیابی حاصل ہوئی، اسی طرح جیت کے سلسلے کو جاری رکھتے ہوئے سیریز جیتنے کی کوشش کریں گے

یہ بھی پڑھیں

کامیابی ٹیم پرفارمنس کا نتیجہ ہے، میچ میں بہت کیچز چھوڑے، سرفراز کا اعتراف

کامیابی ٹیم پرفارمنس کا نتیجہ ہے، میچ میں بہت کیچز چھوڑے، سرفراز کا اعتراف

لندن: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ کامیابی ٹیم پرفارمنس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے