The Hague: A screengrab of Pakistan Director General (South Asia and SAARC) Dr Mohammad Faisal as he speaks at the International Court of Justice during a public hearing in the case of Kulbhushan Jadhav, the alleged Indian spy sentenced to death by a Pakistani military court in The Hague, Netherlands on May 15, 2017. (Photo: IANS/ICJ)

امید ہے تہران حکومت پرامن طریقے سے مظاہروں پر قابو پالے گی، پاکستانی دفتر خارجہ

اسلام آباد: پاکستانی دفتر خارجہ کے ترجمان ڈاکٹر فیصل کا کہنا ہے کہ آئی ایس پی آر سے واضح بیان آ چکا ہے کہ ڈرون حملہ ہوا تو موثر جواب دیا جائے گا۔ دفتر خارجہ اسلام آباد میں ہفتہ وار پریس بریفنگ کے دوران ڈاکٹر فیصل نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف پاکستان کی قربانیاں ڈھکی چھپی نہیں، پاکستان نے امریکی صدر کے ٹویٹ پر امریکی سفیر کو طلب کرکے احتجاج ریکارڈ کرایا ہے۔ امریکی امداد کی بندش سے متعلق ڈاکٹر محمد فیصل نے کہا کہ ہماری خارجہ پالیسی کا تعین اقتصادی پالیسی کے تحت نہیں کیا جاتا، زندہ قومیں چیلنجز کا مقابلہ خندہ پیشانی سے کرتی ہیں۔ امریکا کی جانب سے امداد کی فراہمی پر تفصیلی ریکارڈ جاری کیا جائے گا۔

ممکنہ امریکی ڈرون حملے کے حوالے سے سوال پر ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ آئی ایس پی آر سے واضح بیان آ چکا ہے کہ ڈرون حملہ ہوا تو موثر جواب دیا جائے گا۔ ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ پاکستان میں چین کے فوجی اڈے بنانے کا کوئی منصوبہ زیر غور نہیں اور نا ہی گوادر یا اس کے نواحی علاقوں میں فوجی اڈے بنانے سے متعلق چین کی کوئی درخواست ملی ہے، چند عناصر کی جانب سے اس ترقیاتی منصوبے پر افواہیں پھیلائی جارہی ہیں۔

ایران میں جاری مظاہروں پر ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ ایران ہمارا برادر اسلامی ملک ہے، مظاہرے ایران کا اندرونی معاملہ ہے، امید ہے تہران حکومت پرامن طریقے سے مظاہروں پر قابو پالے گی۔ انہوں نے کہا کہ بھارت نے حضرت خواجہ معین الدین کے عرس میں شرکت کے لیے پاکستانیوں کو ویزے جاری نہیں کئے، اس کے علاوہ بھارت نے ورلڈ کپ کیلئے اپنی قومی بلائنڈ کرکٹ ٹیم کو نہیں آنے دیا جو کہ افسوس ناک ہے۔

یہ بھی پڑھیں

مقبوضہ وادی میں مسلمانوں کے قتل عام کیلیے آرایس ایس کےغنڈے بھیجےجارہے ہیں،وزیراعظم

مقبوضہ وادی میں مسلمانوں کے قتل عام کیلیے آرایس ایس کےغنڈے بھیجےجارہے ہیں،وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر دنیا کو خبردار کرتے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے