Pakistani army soldiers enter the Balochistan Police Training College in Quetta on October 24, 2016, after militants attacked the police academy. Pakistani troops backed by helicopters have launched a major operation against militants who stormed a police academy in the country's restive southwest late today, rescuing hundreds of trapped cadets and killing two attackers, officials said. The attack on the Balochistan Police College, located 20 kilometres east of Quetta city centre, began at around 11:30 pm (1830 GMT), with gunfire continuing to ring out from the site hours later. / AFP PHOTO / BANARAS KHAN

بلوچستان: ایف سی کا آپریشن، دو دہشت گرد ہلاک

کوئٹہ: بلوچستان کے علاقے سبی کے شمال میں واقع پہاڑی علاقوں میں فرنٹیئر کورپس (ایف سی) کے آپریشن کے دوران فائرنگ کے تبادلے سے دو دہشت گرد ہلاک ہوگئے۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق دہشت گرد، مقامی آبادی کو دھمکی آمیز فون کالز کرنے میں ملوث تھے۔

آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ ایف سی کی جانب سے بلوچستان کے علاقے گندیم گوزی کور میں دیگر کارروائی کے دوران 2 دہشت گرد ہلاک ہوئے۔

آئی ایس پی آر نے بتایا کہ آپریشن کو دہشت گردوں کے خفیہ ٹھکانے کی اطلاع پر کیا گیا تھا۔ فوجی کا کہنا تھا کہ آپریشن کے دوران اسلحہ اور گولہ بارود بھی بر آمد کیا گیا۔

اس سے قبل 3 دسمبر 2017 سیکیورٹی اداروں نے صوبہ بلوچستان کے علاقے کوہلو میں ایک کارروائی کے دوران دہشت گردی کا منصوبہ ناکام بناتے ہوئے بڑی تعداد میں اسلحہ اور گولہ باردو برآمد کیا تھا۔

10 مئی 2017 کو افغان سرحد سے منسلک علاقے چاغی میں فورسز نے کارروائی کے دوران دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام بنایا تھا اور بڑی تعداد میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کیا تھا۔

اس سے قبل 27 اپریل کو پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے بیان میں بتایا گیا تھا کہ آپریشن رد الفساد کے تحت کارروائی کے دوران بلوچستان میں 5 دہشت گردوں کو ہلاک کیا گیا تھا۔

بلوچستان کے علاقے منڈ میں ایک آپریشن کے دوران کالعدم تنظیم کے پانچ دہشت گردوں کو ہلاک کردیا گیا تھا جبکہ ایف سی کے اہلکار بھی زخمی ہوئے تھے۔

9 اپریل کو بلوچستان کے داراحکومت کوئٹہ میں پاک فوج نے دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام بنایا تھا۔

پاک فوج نے چمن کے قریب آپریشن کے دوران افغانستان سے پاکستان آنے والی بارود سے بھری ایک گاڑی پکڑی تھی، جس میں 80 کلو گرام دھماکا خیز مواد نصب تھا۔

خیال رہے کہ ان دہشت گردی کی کارروائیوں کے پیچھے بھارتی خفیہ ایجنسی ’را‘ کا ہاتھ بتایا جاتا ہے اور بھارتی خفیہ ایجنسی ’را‘ کا جاسوس کلبھوش یادیو کو بھی بلوچستان سے گرفتار کیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں

حکومت کی کرسی ہل رہی ہے، سربراہ بلوچستان نیشنل پارٹی

حکومت کی کرسی ہل رہی ہے، سربراہ بلوچستان نیشنل پارٹی

کوئٹہ: خصوصی گفتگو کرتے ہوئے بلوچستان نیشنل پارٹی کے سربراہ سردار اختر جان مینگل نے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے