White House Senior Adviser Jared Kushner and Ivanka Trump stand together after John Kelly was sworn in as White House Chief of Staff in the Oval Office of the White House in Washington, U.S., July 31, 2017. REUTERS/Joshua Roberts

ٹرمپ نے بیٹی اور داماد کو وائٹ ہاؤس سے نکال دیا

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی بیٹی اور داماد دونوں کو وائٹ سے ہاوس سے نکل جانے کا حکم دیا ہے۔ کہا جارہا ہے صدر ڈونلد ٹرمپ نے اپنے داماد جیرڈ کوشنر کے ناکام سیاسی مشوروں کے بعد انہیں اور اپنی بیٹی ایوانکا کو حکم دیا ہے کہ وہ وائٹ ہاوس سے نیویارک میں اپنے گھر منتقل ہو جائیں۔امریکی صدر نے اپنے مشیر اور داماد جیرڈ کوشنر کے اختیارات پہلے ہی محدود کردیئے ہیں۔رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ جیرڈ کوشنر کے فراہم کردہ ناکام مشوروں میں سے ایک ریاست الاباما میں سینیٹ کے مڈٹرم انتخابات میں لوتھر اسٹروجن کی حمایت کا مشورہ بھی شامل تھا جنہیں سابق جج روئے مور کے مقابلے میں زبردست ناکامی ہوئی تھی۔

اس سے پہلے امریکی ذرائع ابلاغ نے بتایا تھا کہ ٹرمپ کے قانونی وکلا نے صدر کے مشیر اعلی کی حثیت سے کوشنر کی برطرفی کا مطالبہ کیا تھا۔یہ بھی کہا جارہا ہے کہ ٹرمپ کے داماد جیرڈ کوشنر نے انتخابی کمپین کے دوران ایک روسی وکیل سے بھی ملاقات کی تھی جس کا مقصد حریف امیدوار ہیلری کلنٹن کی ساکھ خراب کرنے کے لیے خفیہ معلومات حاصل کرنا تھا۔

یہ بھی پڑھیں

ایران پر حملے کی امریکہ میں مخالفت

ایران پر حملے کی امریکہ میں مخالفت

سروے رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ بیشتر امریکی عوام ایران کے خلاف فوجی حملے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے