فلم میں باپ کی کردار کشی پر بیٹے کا شاہ رخ کے خلاف 101 کروڑ ہرجانے کا دعویٰ

احمد آباد: بالی ووڈ کے کنگ شاہ رخ خان کی نئی آنے والی فلم ’’رئیس‘‘ تکمیل سے قبل ہی مشکلات کا شکار ہوگئی کیونکہ فلم کی کہانی کے مرکزی کردار گجراتی گیگنسٹر عبدالطیف کے بیٹے مشتاق نے 101 کروڑ روپے ہرجانے کا دعویٰ دائر کردیا ہے۔

بالی ووڈ اسٹار شاہ رخ خان کی والی فلم ’’رئیس‘‘  گجراتی گینگسٹر عبدالطیف کی زندگی پر مبنی ہے جس میں شاہ رخ خان مرکزی کردار ادا کررہے ہیں جب کہ گینگسٹر عبدالطیف کے بیٹے مشتاق نے فلم کے خلاف حکم امتناع کی درخواست دائر کرتے ہوئے 101 کروڑ روپے ہر جانے کا دعویٰ کیا ہے جس کے باعث فلم اپنی تکمیل سے قبل ہی مشکلات کا شکار ہوگئی ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق گینگسٹر کے بیٹے کی جانب سے دائر درخواست میں کہا گیا ہے کہ فلم کے دوسرے حصے میں ان کے والد کے کردار کو غلط رنگ میں پیش کیا ہے جس سے ان کے خاندان کی عزت کو شدید نقصان پہنچا ہے لہٰذا فلم کے خلاف حکم امتناع جاری کیا جائے اور ہتک عزت پر 101 کروڑ روپے ہرجانہ دیا جائے۔ عدالت نے درخواست سماعت کے لیے منظور کرکے شاہ رخ خان کی پروڈکشن کمپنی ریڈ چلیز اور فلم ڈائریکٹر راہول ڈھولکیا کی کمپنی ایکسل انٹرٹینمنٹ کو نوٹس جاری کرتے ہوئے 11 مئی تک جواب طلب کیا ہے۔

واضح رہے کہ شاہ رخ خان کی فلم ’’رئیس‘‘ 3 جولائی کو ریلیز کی جائے گی جب کہ فلم میں ان کے مدمقابل نواز الدین صدیقی اور پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان نے مرکزی کردار ادا کیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں

مقبول فوک بلوچی گانے ’لیلیٰ او لیلیٰ‘ کو جدید انداز میں پیش

مقبول فوک بلوچی گانے ’لیلیٰ او لیلیٰ‘ کو جدید انداز میں پیش

عروج فاطمہ کا تعلق بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ سے ہے اور انہوں نے گزشتہ برس …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے