مصطفیٰ کمال اب کوئی کمال نہیں دکھا پائیں گے ، منظور وسان

خیرپور: سندھ کے وزیر معدنیات منظور وسان کا کہنا ہے کہ اپریل کا مہینہ موسمی گرمی کے ساتھ سیاسی گرمی سے بھی لبریز ہوگا ۔ اور بہت کچھ بدل جائے گا ۔

اپنے خوابوں کے ذریعے پیشگی اطلاع دینے والے مشہور وزیر منظور وسان نے ایک بار پھر پیشگوئی کی ہے کہ اپریل میں بہت کچھ بدلا ہوا نظر آئے گا ۔ اور موسمی گرمی کے ساتھ سیاسی گرمی بھی اپنے عروج پر ہوگی ۔ خیرپور میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے صوبائی وزیر معدنیات منظور وسان کا کہنا تھا کہ  ہم نے جیلوں کی صفائی شروع کردی ہے اور بہت جلد پیپلز پارٹی کے خلاف بننے والے گرینڈ الائنس کے اراکین قطاروں کی صورت میں جیلوں میں جائیں گے ۔ ان کا کہنا تھا کہ گرینڈ الائنس والے دل کھول کر پیپلز پارٹی کے خلاف تحریک چلائیں ۔ ماضی میں بھی اس طرح کے الائنس بنتے رہے ہیں لیکن ہماری جماعت ثابت قدمی کے ساتھ بڑھتی رہی ہے اور اب بھی یہی ہو گا ۔

منظور وسان نے سابق سٹی ناظم کراچی مصطفیٰ کمال کے بارے میں بتایا کہ مصطفیٰ کمال ملک کی سیاست میں کوئی بڑا مقام نہیں بنا سکیں گے، آئندہ ماہ ان کی شہرت میں نمایاں کمی آجائے گی ۔ انہوں نے جو وکٹیں گرانی تھیں وہ گرا دیں اب مصطفیٰ کمال کوئی بڑا کمال نہیں دکھاسکیں گے ۔

یہ بھی پڑھیں

سندھ اور پنجاب, کے نئے ,مالی سال 20-2019 کا بجٹ, آج اسمبلی, میں پیش کیا, جائے گا

سندھ اور پنجاب کے نئے مالی سال 20-2019 کا بجٹ آج اسمبلی میں پیش کیا جائے گا

کراچی : پنجاب کے نئے مالی سال کے بجٹ کا کل حجم 2 ہزار 550 ارب …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے