جرمن صحافی کا نواز شریف کے بعد عمران خان کو جھٹکا

برلن: پاناما پیپرز کی تفصیلات جاری کرنے والے جرمن صحافی فریڈرک اوبرمیئر نے شریف خاندان کے بعد عمران خان کو بھی زوردار جھٹکا دے دیا۔ گزشتہ روز سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر جاری اپنے پیغام میں جرمن صحافی فریڈرک اوبر میئر نے کہا کہ میں یہ واضح کرنا چاہتا ہوں کہ عمران خان نے آف شور کمپنی نیازی سروسز لمیٹڈ کے ذریعے برطانیہ میں ٹیکس بچایا۔

واضح رہے کہ یہ ٹویٹ انھوں نے آئی سی آئی جے کی جانب سے شیئر کی جانے والی برطانوی اخبارگارڈین کی خبر پر جاری کیا جو پاناما پیپرز کے معاملے پر عمران خان کے بیان پر مبنی ہے اور اس کی ہیڈ لائن کچھ یوں ہے’کرپٹ لوگوں کا اتحاد ایک دوسرے کی مدد کیلیے ہے‘۔

یہ بھی پڑھیں

علیحدگی پسندوں نے ایک بار پھر اسپین کے شہر بارسلونا میں مظاہرے کئے ہیں رویٹر نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق علیحدگی پسندوں نے ریاست کیٹالونیا کے مرکز بارسلونا میں اسپین حکومت کے دفتر کی جانب جانے والی سڑکوں کو بند کردیا جس کے بعد مظاہرین اور پولیس کے درمیان جھڑپیں ہوئیں۔ اسپین کی عبوری نائب وزیراعظم کارمن کالوو نے مظاہروں کا سلسلہ جاری رہنے پر اپنے ردعمل میں کہا کہ کیٹالونیا کے مقامی حکام کو یکطرفہ طور پر علیحدگی کا حق نہیں ہے۔ اسپین کی سپریم کورٹ نے بارہ علیحدگی پسندرہنماوں میں سے نو کو فتنہ انگیزی اور پبلک سرمایے سے ناجائز فائدہ اٹھانے کے جرم میں سزائے قید سنائی ہے اور اسی بنا پر کیٹالونیا کے علاقے کے عوام سڑکوں پر نکل آئے ہیں۔

بارسلونا میں احتجاجی مظاہروں کا سلسلہ جاری

علیحدگی پسندوں نے ایک بار پھر اسپین کے شہر بارسلونا میں مظاہرے کئے ہیں رویٹر …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے